Oudercontacten - veelgestelde vragen 
Wat zijn de systeemvereisten om te werken met "Virgo's Oudercontacten" ?
De meest recente versie (en één voorgaande) van Firefox, Google Chrome, Safari en Opera worden ondersteund. Javascript moet geactiveerd zijn in uw browser.

Kan ik twee afspraken maken bij dezelfde leerkracht? Bijvoorbeeld een afzonderlijke afspraak voor mama en papa?
Elke leerling heeft twee wachtwoorden voor de ouders mee naar huis gekregen om de rapportcijfers te bekijken. Met elke account kunnen er afzonderlijke afspraken worden gemaakt. De gemaakte afspraken zijn niet zichtbaar van elkaar.

Hoe bevestig ik een afspraak?
Dit gebeurt door op de groene knop links bovenaan het selectiescherm te klikken.

Waarvoor dient het gele uitroepteken?
Deze knop zorgt voor een reset van de keuzes die laatst gemaakt werden. Opgelet: zodra een bevestiging werd uitgevoerd, kunnen keuzes niet meer worden verwijderd.

Ik heb mijn afspraak bevestigd, maar ben weerhouden. Kan ik mijn afspraak nog wijzigen of annuleren?
In dit geval dient u contact op te nemen met het secretariaat van de school. Dit kan op het gsm-nummer: (0474) 08 24 91.

Ik krijg de foutmelding dat ik geen toegang heb tot de oudercontactenmodule.
U hebt aangemeld met het wachtwoord van zoon of dochter. Gelieve het correcte wachtwoord te gebruiken.

Ik ben mijn afspraken vergeten. Kan ik deze nog terugvinden?
U kan opnieuw aanmelden. U krijgt vervolgens het overzicht van uw afspraken te lezen en kan deze zelfs printen.